onsdag 14 januari 2009

Din terrorist!

Underbara Fröken Ask, mellan räkor och google earth, är det inte något du har glömt att berätta som du gjort ??
Eller har jag bara missat att bakgrunden alltid varit så mörk? ;)
I like it!
Ses snart, ska lägga mig så jag kommer upp till Shoppingrunda i Borås imorgon. Och drinkar med Sara P. Jag bara känner att det kommer bli en toppendag!
Har haft en sådan bra dag, fått så mycket energi från underbara människor och vacker natur. Först den underbara promenaden, sedan kaffe med kantorn Rickard, det var så mysigt att ses igen, bra samtal är verkligen något att uppskatta, samtal som ger mig nya tankar och skapar nya idéer. Jag älskar den känslan!
Sedan middag på samma ställe med Johan och diskussion om tapas, eftersom att han ska hjälpa till med utformningen av nya Mingus maten. Hoppas mina underbara förslag om Pannacotta och chokladmousse kom med (ja desserten är det viktigaste..) Och sedan hem till Sanne Banan, goda syster som har kval inför gymnasievalet, det finns ju en miljon skolor där ute, men jag försöker envist tvinga på henne Skara och Katedralskolan (inte alls för att jag gick där..) eftersom det är sådan toppenskola, och jag har en anledning att hälsa på utan att verka som att jag fortfarande inte kommit över att jag slutat där (vilket det är oklart om jag har.) Vi får se hur bra övertalningen gick.

God natt.

Inga kommentarer: