onsdag 14 januari 2009

Amanda uppdaterar

Tjejor, skärpning här på bloggen, det gäller att vara aktiv annars mister jag inblicken i vad som händer i era liv och det vill man ju inte missa! Cicci uppdatering om Mister?! Jag kan iallafall beskriva min dag, mycket lärorik om inte annat började jag studera datorkunskap idag, vilket ungefär var nåt i stil med "det här är enter knappen" "så här sätter man på en dator" och beskrivning av username och passwords funktion. Löjligt simpelt med andra ord så jag fikade bort säkert 3 timmar med Eken och Sophie, billigast kaffe på lärcenter säger dom.. Sen bar det iväg till apoteket, de har fått in nåt nytt p-pills-alternativ som Sophie så klart var tvungen att prova och jag är riktigt spänd på om det verkligen funkar, ska följa upp detta! Apotekaren gav några heta tips om andvändning och annat nyttigt.
En sväng till lill-stockholm á la Skövde, sköljde ner lite vin och hade trevligt sällskap av Sara P som har lovat en dunderfest på fredag, jag ser fram emot detta! Blev lite sallongs.., ett glas, käre barn... Tur att det inte är tvärtom! För övrigt går det ganska bra med studierna men jag saknar att vara i en storstad!

Veckans kommentar (Sophie): När vi blir riktiga babes och har lärt oss segla på riktigt vet vi ju hur allt funkar på båten, tillexempel jag kan ju ropa till skepparen, att "bara dra i det snöret där så fixar det sig"!

Inga kommentarer: