måndag 26 januari 2009

Hey girls

Tycker vi är dåliga på att uppdatera här, jag med för den delen. Jag har dataprov imorn, sitter och råpluggar.. Det är tråkigt att du känner att du inte trivs Sophie, känns inte bra att du sitter borta i Englandet och vantrivs. Det ska du inte behöva göra, plugget kan man alltid fixa på ett eller annat sätt. Så vad händer hos mig i Fkp?, Jag har mer att göra än vad jag trodde jag skulle ha när jag flyttade hit, jag ska fixa iordning hemma, jag och farfar ska måla om, han behöver lite sysselsättning, jag ska få bättre ordning i mitt rum och jag ska definitivt ta upp kontakten med mer folk. Så so far håller jag på att arbeta upp kontaktnätet med oldies som är rätt kul att lära känna på nytt efter att vänskapen legat på hyllan i en sådär 2, 3 år.. Fikar väldigt mkt med Eken, det blir några superfikor i veckan men jag tror mest han vill döda tid eftersom att han inte hittar något boende i Oslo.. Har varit ute på mina PA:s rundor och gått en del, rensat tankarna och fått frisk luft, upptäckt att det är mycket billigare att fika på Lärcenter än Mingus och skaffat en eller två nya kompisar på Lärcenter. Längtar oerhört efter våren och sommaren, ut med det gamla och in med det nya. Skulle även vilja ha ett soft jobb med en helt ok lön där jag kan döda ett tiotal timmar i veckan, men det är kanske för mycket begärt. Annars är allt riktigt bra, 2009 är ett sådant pang-år och jag känner på mig att det kommer hända mycket kul saker. Flickor, jag räknar ner tills vi ses igen! Puss

Inga kommentarer: