onsdag 14 januari 2009

En gåva från Sophie och New York



En liten handbok i raggning? -Tja, vad vet jag, men jag ska absolut dyka ner i denna intressanta bok så fort jag får chansen! Jag blev så glad för jag har ju alltid trott på det här med hundtricket sen jag såg filmen och nu fick jag en liten vink om att jag behöver göra nått åt mitt kärleksliv! Jag håller helt med här, om jag skulle ta och skaffa mig en hund? Sophie och jag pratade nämligen om det på berget idag, det är absolut en idé! En härlig långpromenix i nollgradigt väder och en cocker spaniel springandes runt benen som lortade ner hela mig med leran som var lite för kul att leka med.
Gjort annat idag, käkade räkor med hela familjen och det smakade verkligen inte färska havsrekor utan frysta sådana från disken på ica, har man blivit lite bortskämd från Hunnebostrandsomrarna eller?, Vidare spenderade jag en och en halv timma framför Google Earth och Gazaremsan men det var svårt och se riktigt tydligt, hade hoppats på lite action.. Det är riktigt vidrigt det som händer där nere, vill verkligen se ett slut på detta snart.

Inga kommentarer: