söndag 18 januari 2009

Mmm, idag är det min dag!
Jag har fått sova sova sova!
Nu ska jag möta Kaja snart, vi ska fika, träna och ha de gött.
Ikväll får vi se vad som sker lite...

Faan, jag skulle måla naglarna, efter det att jag städat ur min sminkbag och införskaffat en ny variant. Tror ni inte att min freak lill tå nagel, lossna när jag filade den... Uhh, jag ryste i hela min kropp... ahhh.. Men för övrigt så blev de väldigt fina i mitt ljusrosa naglack, hehe.

Massa snö och kyla ute, men jag har det lika varmt som i en bastu. Lånat Beates extra element som stått på tjugofyra timmar. Det är så skönt med värme!

En riktigt bra start på söndagen, förutom min lilla nagel... men ler lite åt mitt lilla problem.

Dandeline av Madcon är en etta på min DJ topplista.
Listen up bebi, kärlek, C


Inga kommentarer: